XI SESJA RADY POWIATU W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM VII KADENCJI W 2025 R. - 14.11.2025 r.
Na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 107 z późn. zm.) zwołuję XI sesję Rady Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim VII kadencji w 2025 r.
Termin: 14 listopada 2025 r. (piątek) godz. 10:00, sala konferencyjna Nr 9 w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Gdańskim, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie protokołu z sesji: VIII z dnia 29 września 2025 r., IX z dnia 13 października 2025 r. i X z dnia 20 października 2025 r.
- Odczytanie przez Radnego interpelacji i zapytań składanych na piśmie podczas sesji.
- Przedstawienie informacji nt. „Funkcjonowania służby zdrowia w Powiecie Nowodworskim”.
- Przedstawienie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych w Powiecie Nowodworskim w roku szkolnym 2024/2025.
- Przedstawienie sprawozdania z realizacji rocznego planu kontroli przeprowadzonych przez Komisję Rewizyjną za II półrocze 2025 r.
- Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawach:
7.1 emisji obligacji oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu – przedstawia Pani Iwona Stokowska, Skarbnik Powiatu.
7.2 zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Nowodworskiego na lata 2025 - 2040. – przedstawia Pani Iwona Stokowska, Skarbnik Powiatu. - AUTOPOPRAWKA
7.3 zmiany budżetu Powiatu Nowodworskiego na 2025 rok. – przedstawia Pani Iwona Stokowska, Skarbnik Powiatu. – AUTOPOPRAWKA.
7.4 przyjęcia Powiatowego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego na lata 2025 - 2030. – przedstawia Pan Lubomir Głowacki, Wicestarosta Nowodworski.
7.5 uchwalenia „Rocznego programu współpracy Powiatu Nowodworskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok” – przedstawia Pan Lubomir Głowacki, Wicestarosta Nowodworski.
7.6 określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków położonym na obszarze powiatu nowodworskiego. – przedstawia Pan Lubomir Głowacki, Wicestarosta Nowodworski.
7.7 wysokości opłat za usuwanie i parkowanie pojazdów. – przedstawia Pani Barbara Ogrodowska, Starosta Nowodworski.
7.8 wyrażenia zgody na bezprzetargowy najem pomieszczenia nr 2 o powierzchni 17,4 m2 w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 23 na okres 3 lat na prowadzenie Punktu Obsługi Klientów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Dworze Gdańskim – przedstawia Pani Barbara Ogrodowska, Starosta Nowodworski.
7.9 wyrażenia zgody na bezprzetargowe użyczenie pomieszczenia o powierzchni 11,77 m2 w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 23 na okres 3 lat na prowadzenie pracowni bibliotecznej oraz gabinetu dyrektora Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański. – przedstawia Pani Barbara Ogrodowska, Starosta Nowodworski.
7.10 zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2026 r. – przedstawia Pani Aleksandra Hofmann, Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej.
7.11 zmiany uchwały Nr II/14/2025 Rady Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim z dnia 18 marca 2025 r. w sprawie określenia zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w 2025 r. - przedstawia Pani Barbara Ogrodowska, Starosta Nowodworski. – DODATKOWY PROJEKT UCHWAŁY.
7.12 wyboru członka Zarządu Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim. – przedstawia Pani Barbara Ogrodowska, Starosta Nowodworski. - Informacja Przewodniczącego Rady Powiatu w Nowym Dworze Gdańskim o złożonych oświadczeniach majątkowych Radnych Powiatu Nowodworskiego (do odczytania) – przedstawia Pan Zbigniew Ptak, Przewodniczący Rady Powiatu. – DODATKOWY PUNKT.
- Informacja Starosty Nowodworskiego o złożonych oświadczeniach majątkowych (do odczytania) - przedstawia Pani Barbara Ogrodowska, Starosta Nowodworski. – DODATKOWY PUNKT.
- Informacja Starosty o działalności Zarządu Powiatu między sesjami.
- Odczytanie przez Przewodniczącego Rady Powiatu interpelacji i zapytań Radnych złożonych między sesjami.
- Wnioski i oświadczenia Radnych.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady
( - )
Zbigniew Ptak