Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Adres do korespondencji:

Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
82-100 Nowy Dwór Gdański

tel.: +48 55 247 36 71
fax: +48 55 247 36 70
e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl
adres internetowy: www.nowydworgdanski.pl
adres BIP: http://bip.nowydworgdanski.pl/

Godziny pracy Starostwa:

Poniedziałek:    730 - 1530
Wtorek:   730 - 1530
Środa:   730 - 1630
Czwartek:   730 - 1530
Piątek:   730 - 1430


Przewodniczący Rady Powiatu - Robert Ciżmowski

Starosta - Jacek Gross

Wicestarosta - Barbara Ogrodowska

Sekretarz: Marta Dorobek

Skarbnik: Aleksandra Sryniewska

 

Starosta, a w razie jego nieobecności Wicestarosta lub Sekretarz Powiatu przyjmują w sprawach skarg i wniosków w środy w godzinach od 13:00 do 16:30.
Pozostali pracownicy Starostwa przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Starostwa.

 

ZADANIA STAROSTWA POWIATOWEGO W ZAKRESIE OBSŁUGI INTERESANTÓW
 

Wydział Organizacji i Promocji

Kontakt: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247 3671
faks +48 55 247 3670

Wydziałem kieruje Sekretarz Powiatu pokój nr 18, tel. wew. 169

W skład wydziału wchodzą:

  1. Stanowisko do spraw organizacyjno–administracyjnych – Halina Bukowska (pokój nr 29, tel. wew. 157) email: h.bukowska@nowydworgdanski.pl,
  2. Stanowisko ds. kadr - Anna Rudzik (pokój nr 29, tel. wew. 157) email: a.rudzik@nowydworgdanski.pl,
  3. Stanowisko do spraw kancelaryjno–technicznych – Joanna Jost (pokój nr 20, tel. wew. 155, 130), email: starostwo@nowydworgdanski.pl
  4. Podinspektor ds. organizacyjnych – Roksana Kamińska pokój 10 tel. wew. 147), email: r.kaminska@nowydworgdanski.pl
  5. Stanowisko ds. administracyjnych i obsługi Zarządu Powiatu - Małgorzata Łojko (pokój nr 10, tel. wew. 147), email: m.lojko@nowydworgdanski.pl
  6. Informatyk - Krzysztof Firko (pokój nr 40, tel. wew. 171), email: informatyk@nowydworgdanski.pl
  7. Pracownicy obsługi

Zakres działania Wydziału Organizacji i Promocji

Wydział Organizacji i Promocji zapewnia sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa, obsługę administracyjną Rady i Zarządu, organizację przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków. Z zakresu prowadzenia spraw obywatelskich: prowadzenie spraw wojskowych, nadzór nad organizacjami pozarządowymi w  powiecie, realizacja zadań ustawy z dnia 24 stycznia 1991 roku o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego, wydawanie zezwoleń na przeprowadzanie zbiórek publicznych na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej, niż jedną gminę.

 

Wydział Finansowo-Księgowy

Kontakt: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247-36-68, faks +48 55 247-36-70
email: fk@nowydworgdanski.pl, ksiegowosc@nowydworgdanski.pl

Skład Wydziału Finansowo-Księgowego:

  1. Kierownik wydziału - Karolina Florkowska, pokój nr 34, tel. wew. 165
  2. Specjalista ds. księgowości (kasa urzędu) - Joanna Krupa, pokój nr 2, tel. wew. 166
  3. Podinspektor ds. płac (płace, PFRON) - Anna Ochocka-Misiaszek, pokój 36, tel. wew. 164
  4. Podinspektor ds. księgowości (dochody Starostwa Powiatowego i Skarbu Państwa, depozyty) - Ewa Halicka,
    pokój 36, tel. wew. 164
  5. Inspektor ds. księgowości - Joanna Ziętek (wydatki Starostwa Powiatowego, opłata ewidencyjna i skarbowa, ZFŚS),
    pokój 35, tel. wew. 106

 Zakres działania Wydziału Finansowo-Księgowego:

Wydział Finansowo-Księgowy prowadzi sprawy związane z opracowywaniem projektu budżetu Starostwa, zapewnia obsługę finansowo-księgową Starostwa, sporządza sprawozdania z realizacji zadań budżetowych. Kierownik Wydziału Finansowo-Księgowego jest jednocześnie głównym księgowym Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim.

 

Samodzielne stanowisko ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody i rybactwa

Kontakt:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247 3668, faks +48 55 247 3670

Inspektor Wiesław Podsiadły, pokój nr 35, tel. wew. 167

Zakres działania stanowiska ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody i rybactwa

Do podstawowych zadań tego stanowiska należy prowadzenie spraw w zakresie leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody i rybactwa, m.in.: wydzierżawianie obwodów łowieckich, wydawanie kart wędkarskich, rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb, rejestracja zwierząt podlegających ochronie, wydawanie decyzji na usuwanie drzew i zalesianie gruntów.

 

Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Kontakt: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Sikorskiego 23
tel.     +48 55 247 36 71
faks   +48 55 247 36 70
e-mail: srodowisko@nowydworgdanski.pl

 

W skład wydziału wchodzą:

  1. Kierownik Wydziału – Krystyna Damszel-Podsiadły, pokój nr 24, tel. wew. 144
  2. Inspektor – Anna Terendy – stanowisko ds. gospodarki wodnej, rolnictwa i geologii –  pokój nr 24, tel. wew. 146
  3. Referent – Kamila Wamil – stanowisko ds. gospodarki odpadami, ochrony powietrza i ochrony gruntów – pokój nr 24, tel. wew. 131

Zakres działania Wydziału Rolnictwa i Ochrony Środowiska:

Wydział realizuje zadania organu administracji samorządowej i rządowej I instancji w zakresie ochrony środowiska, gospodarki wodnej i geologii. W szczególności rozpatruje wnioski ze stosowną dokumentacją dotyczące wydania: pozwoleń i zezwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza, wytwarzanie, zbieranie i przetwarzanie odpadów. Wykonuje zadania związane z zatwierdzaniem projektów robót i prac geologicznych oraz dokumentacji hydrogeologicznych i geologiczno-inżynierskich, a także przyjmuje zgłoszenia projektu robót geologicznych w tym wierceń w celu wykorzystania ciepła ziemi oraz wykonywania wykopów i otworów wiertniczych w celu wykonania ujęć wód podziemnych w zakresie przypisanym staroście. Prowadzi sprawy związane z wyłączeniem gruntów rolnych z produkcji rolniczej, rekultywacji gruntów oraz współuczestniczy w procesie uzgodnień decyzji o warunkach zabudowy. Do zadań należy również prowadzenie spraw związanych z emisją ponadnormatywnego hałasu do środowiska łącznie z wydaniem decyzji o dopuszczalnym hałasie w przypadku stwierdzenia przekroczenia dopuszczalnych norm. Sprawuje formalny nadzór nad spółkami wodnymi. Przyjmuje zgłoszenia instalacji, których eksploatacja nie wymaga uzyskania zezwolenia na podstawie ustawy Prawo ochrony środowiska (np. stacje bazowe telefonii komórkowej emitujące promieniowanie elektromagnetyczne itp.). Realizuje ustawowy obowiązek cyklicznego opracowania powiatowego programu ochrony środowiska oraz przygotowania raportu z realizacji zadań w nim ujętych, jednocześnie współuczestniczy w opiniowaniu i informowaniu o wykonaniu zadań wynikających z harmonogramów poszczególnych programów środowiskowych szczebla wojewódzkiego i gminnego, prowadzi publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie będących w posiadaniu wydziału, prowadzi sprawy związane z wydatkowaniem środków z budżetu powiatu przeznaczonych na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej w zakresie przypisanym staroście. Ponadto współuczestniczy w opiniowaniu lub uzgadnianiu przez organy Powiatu spraw dotyczących zagospodarowania przestrzennego.

 

Wydział Geodezji Kartografii i Katastru

Kontakt:

Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański,  ul. Warszawska 28b
tel. 55 247 46 98, e-mail: geodeta.powiatowy@nowydworgdanski.pl

Godziny przyjmowania interesantów:

Poniedziałek:    730 - 1530
Wtorek:   730 - 1530
Środa:   730 - 1630
Czwartek:   730 - 1530
Piątek:   730 - 1430

Struktura organizacyjna Wydziału:

1. Geodeta Powiatowy – Kierownik Wydziału – Wiesław Gruszka

2. Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - tel. wew.: 1 lub 4
e-mail: podgik.zudp@nowydworgdanski.pl

Zadania:

  • przyjmowanie zgłoszeń , wydawanie materiałów i licencji, przyjmowanie i uwierzytelnianie dokumentów powstałych w wyniku prac geodezyjno-kartograficznych,
  • obsługa interesantów,
  • aktualizacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • tworzenie baz numerycznych zasobu oraz jego udostępnianie
  • prowadzenie narad koordynacyjnych dotyczących uzgadniania usytuowania projektowanych urządzeń podziemnego uzbrojenia terenu,
  • ochrona znaków geodezyjnych

Pracownicy:

  • Wojciech Zalewski – tel. wew. 1
  • Tomasz Dymek – tel. wew. 1
  • Olga Żukowska - tel. wew. 1
  • Anna Mikołajczyk - tel. wew. 1

3. Ewidencja gruntów i budynków – tel.wew. 2

e-mail: ewidencja.gruntow@nowydworgdanski.pl

Zadania:

  • prowadzenie i aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków,
  • ujawnianie zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków,
  • wydawanie odpisów i dokumentacji związanej z operatem EGiB tj. wypisy, wyrysy, mapy, rejestry, itp.
  • wydawanie zaświadczeń o posiadanych gospodarstwach, wykreśleniu z hipoteki,
  • udzielanie informacji w zakresie treści operatu ewidencji gruntów i budynków

Pracownicy:

  • Krystyna Mocarska – tel. wew. 2
  • Beata Rodak – tel. wew. 2
  • Mariusz Bartnicki – tel. wew. 2

4. Gospodarka nieruchomości – tel. wew. 3

e-mail: nieruchomosci.sp@nowydworgdanski.pl, nieruchomosci@nowydworgdanski.pl

Zadania:

  • gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa i nieruchomościami powiatu

Pracownicy:

  • Agata Sekuła
  • Ada Bonk

Opłaty za udostępnione materiały zasobu można uiścić na miejscu w wydziale (płatność kartą-terminal) lub wpłacić na konto Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim nr 56 8306 0003 0000 4734 2000 0080.

Opłatę skarbową można uiścić na miejscu w wydziale (płatność kartą-terminal) lub przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański na rachunek bankowy nr 26 8306 0003 0000 8006 2000 0010.

 

Wydział Architektury i Budownictwa

Kontakt: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdański
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247 3671
faks +48 55 247 3670

W skład wydziału wchodzą:

  1. Kierownik Wydziału - Marek Miszewski - sprawy z terenu Gminy Stegna - pok. nr 6, tel. wew. 133, email: m.miszewski@nowydworgdanski.pl
  2. Podinspektor ds. realizacji obiektów budowlanych - Ewa Świgoń - sprawy z terenu Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański - pok. nr 7, tel. wew. 103, email: e.swigon@nowydworgdanski.pl
  3. Młodszy referent ds. realizacji obiektów budowlanych – Ewa Jarmuł - sprawy z Miasta Krynica Morska i Gminy Ostaszewo - pok. nr 8, tel. wew. 152,  email: e.jarmul@nowydworgdanski.pl
  4. Młodszy referent ds. realizacji obiektów budowlanych - Natalia Szatkowska - sprawy z terenu Gminy Sztutowo - pok. nr 6, tel. wew. 133,  email: n.szatkowska@nowydworgdanski.pl

Zakres działania Wydziału Architektury i Budownictwa

Do zakresu działań Wydziału Architektury i Budownictwa, należy organizowanie zadań wynikających z kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej pierwszej instancji, wynikających z ustawy Prawo budowlane (z wyjątkiem obiektów i robót, dla których organem pierwszej instancji jest wojewoda) w szczególności:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, a w szczególności:
    • przygotowywanie projektów decyzji o pozwoleniu na budowę lub rozbiórkę oraz wydawanie rozstrzygnięć administracyjnych w tych sprawach,
    • rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych oraz wydawanie rozstrzygnięć administracyjnych w tych sprawach,
    • rozpatrywanie zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektów oraz wydawanie rozstrzygnięć administracyjnych w tych sprawach,
    • rozpatrywanie wniosków w sprawach odstępstw od warunków technicznych,
    • rozpatrywanie wniosków w sprawach odstępstw od art. 57 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym;
    • prowadzenie postępowań związanych ze zmianą, uchylaniem i stwierdzaniem wygaśnięcia decyzji o pozwoleniu na budowę,
    • przygotowywanie projektów decyzji w sprawie przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innej osoby,
    • rozstrzyganie o niezbędności wejścia na teren sąsiedniej nieruchomości;
  2. rejestracja dzienników budowy;
  3. prowadzenie rejestrów wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane;
  4. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań dla Głównego Urzędu Statystycznego i Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego;
  5. przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń, opinii, w tym:
    • wydawanie zaświadczeń dotyczących obiektów budowlanych: o samodzielności lokalu mieszkalnego lub innego niż mieszkalny,
    • potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego dla celów dodatku mieszkaniowego;
    • potwierdzanie faktu lub stanu prawnego – na podstawie prowadzonych przez organ ewidencji, rejestrów, bądź innych danych znajdujących się w posiadaniu organu administracji architektoniczno-budowlanej;
    • sporządzanie zaświadczeń z zakresu spraw prowadzonych przez wydział.
  6. opiniowanie lub uzgadnianie przez organy Powiatu – spraw z zakresu zagospodarowania przestrzennego województwa, planów miejscowych i studiów kierunków zagospodarowania przestrzennego w ramach kompetencji Wydziału i innych stanowisk wymaganych przepisami prawa;
  7. prowadzenie postępowań administracyjnych w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w odniesieniu do dróg gminnych i powiatowych, (ZRID);
  8. przygotowywanie dokumentacji oraz przekazywanie odwołań do organu II instancji;
  9. przekazywania informacji podatkowych organom podatkowym, właściwym w sprawach podatku od nieruchomości;
  10. rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie spraw prowadzonych przez Wydział;
  11. prowadzenie innych spraw wynikających z właściwości organu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji;
  12. archiwizowanie dokumentacji postępowań administracyjnych zgodnie  z obowiązującymi przepisami.
  13. realizowanie innych zadań zleconych przez Zarząd Powiatu i przełożonych lub wynikających z przepisów prawa.


Wydział Komunikacji

Kontakt: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel./fax +48 55 247 2872

GODZINY PRZYJMOWANIA INTERESANTÓW;

Poniedziałek, wtorek, czwartek:

  

7:30 - 15:30

Środa:

 

7:30 - 16:30

Piątek:

 

7:30 - 14:30

W skład wydziału wchodzą:

  1. Kierownik Wydziału:
    Aleksandra Stryniewska, tel. 55 247 36 71, wew. 168,
    e-mail: a.stryniewska@nowydworgdanski.pl
  1. Stanowiska ds. rejestracji pojazdów tel. 55 247 36 71, wew. 140,
    e-mail: rejestracja.komunikacja@nowydworgdanski.pl
  • P. Karolina Giłka,
  • P. Katarzyna Kłębucka,
  • P. Andrzej Szczotka
  1. Stanowiska ds. ewidencji kierowców tel. 55 247 36 71, wew. 138,
    e-mail: prawojazdy@nowydworgdanski.pl
  • P. Krzysztof Krokosz,
  • P. Martyna Maćkowska

 

Wydział Strategii i Rozwoju

Kontakt: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247 3671
faks +48 55 247 3670

W skład wydziału wchodzą:

  1. Kierownik – Magda Woźniak (pokój nr 41, tel. wew. 137, m.wozniak@nowydworgdanski.pl)
  2. Inspektor – Roman Gaza (pokój nr 42, tel. wew. 150, przetargi@nowydworgdanski.pl)
  3. Inspektor ds. środków pozabudżetowych - Alicja Biernat (pokój nr 42, tel. wew. 139, a.biernat@nowydworgdanski.pl)

Wydział Strategii i Rozwoju zajmuje się m.in.

  • obsługą projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych dla Powiatu i jego jednostek organizacyjnych na etapie ich przygotowania, koordynacji, realizacji i rozliczenia;

  • przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Powiatu i Starostwa

 

Samodzielne stanowisko ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego

Kontakt:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247 3668 faks +48 55 247 3670

Podinspektor Mariusz Sowiński, pokój nr 38, tel. wew. 148, +48 55 247 0056, +48 502 504 067
e-mail: bezpieczenstwo@nowydworgdanski.pl

Zakres działania stanowiska ds. bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego

Do podstawowych zadań należą sprawy w zakresie:

  • zarządzania kryzysowego,
  • Obronności,
  • obrony cywilnej,
  • ochrony przeciwpożarowej,
  • komisji bezpieczeństwa i porządku.

 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Lech Kraśniański

Kontakt: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim  
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Warszawska 28b 
tel. 55 533 01 43
email: l.krasnianski@nowydworgdanski.pl

przyjmuje w dniach:
poniedziałek – czwartek
w godzinach 8.15 – 13.15

Do ustawowych zadań rzecznika konsumentów w szczególności należy:

  • zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  • składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,     
  • występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
  • współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi, 
  • wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub w przepisach odrębnych.

 

Wydział Oświaty i Spraw Społecznych

Kontakt: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247 3671
faks +48 55 247 3670

W skład wydziału wchodzą:

  1. Kierownik Wydziału - Iwona Sawicka (pokój nr 23, tel. wew. 113), email: i.sawicka@nowydworgdanski.pl
  2. Inspektor ds. oświaty – Beata Zawadzka (pokój nr 22, tel. wew. 172), email: b.zawadzka@nowydworgdanski.pl
  3. Podinspektor ds. społecznych - Małgorzata Wereszczyńska-Łukasiak (pokój nr 22, tel. wew. 151), email: m.wereszczynska@nowydworgdanski.pl

Zakres działania Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych obejmuje koordynację, nadzór i kontrolę  nad działalnością w zakresie administracyjnym i finansowym szkół oraz placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Rada Powiatu, oraz realizację spraw związanych z ochroną zdrowia, kulturą i ochroną zabytków, organizacjami pozarządowymi i sportem oraz sprawami społecznymi.

 

Samodzielne stanowisko ds. kontroli i sprawozdawczości

Kontakt:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247 3668, faks +48 55 247 3670

Inspektor Beata Kucharska, pokój nr 42, tel. wew. 154

Zakres działania stanowiska ds. kontroli i sprawozdawczości

Do podstawowych zadań tego stanowiska należy przeprowadzanie kontroli w zakresie gospodarki finansowej w jednostkach organizacyjnych Powiatu, inspekcjach i strażach oraz sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości budżetowej i finansowej Powiatu.

 

Wydział Infrastruktury

Kontakt:
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247 3668, faks +48 55 247 3670

W skład wydziału wchodzą:

  1. Kierownik wydziału
    Arkadiusz Gorczyński - pok. nr 21, tel. wew. 104, tel. 696-759-267
    e-mail: a.gorczynski@nowydworgdanski.pl

  2. Stanowisko ds. technicznych i inwestycji
    Paulina Ciszek - pok. nr 21, tel. wew. 141,
    e-mail: p.ciszek@nowydwogdanski.pl

  3. Stanowisko ds. technicznych
    Julia Ossowska- pok. nr 21, tel. wew. 141,
    e-mail: j.ossowska@nowydwogdanski.pl

  4. Stanowisko ds. bieżącego utrzymania dróg i organizacji ruchu
    Aleksandra Czeladka –ul. Tczewska 4, tel. 784-933-175

  5. Majster robót drogowych i mostowych
    Michał Lerwitz – ul. Tczewska 4, tel. 606-962-064

Zakres działania Wydziału Infrastruktury

Wydział wykonuje zadania związane z bieżącym utrzymaniem dróg, uzgadnianiem przebiegu infrastruktury w pasie drogowym, wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych Kat. I, opiniowaniem projektów organizacji ruchu, wycinką drzew w pasie drogowym, wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na zasadach wyłączności (handel i usługi) oraz umieszczeniem reklam w pasie drogowym.

Wydział prowadzi sprawy związane z realizacją inwestycji kubaturowych oraz liniowych, których inwestorem jest Powiat Nowodworski.

Karty usługi oraz wnioski do pobrania:

https://www.bip.nowydworgdanski.pl/268,jak-zalatwic-sprawe-w-starostwie?tresc=21531

Mapa sieci dróg powiatowych: https://www.nowydworgdanski.pl/plik,14240,mapa-sieci-drog-powiatowych-na-terenie-powiatu-nowodworskiego.pdf

 

Wydział Obsługi Jednostek

Kontakt: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdański
82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
tel. +48 55 247 3671
faks +48 55 247 3670

W skład wydziału wchodzą:

  1. Kierownik Wydziału – Iwona Stokowska – Główny Księgowy Jednostek Obsługiwanych- pok. nr 34, tel. wew. 165, email: i.stokowska@nowydworgdanski.pl
  2. Katarzyna Ganczewska - referent ds. księgowości, pok nr 33. tel. wew 143, email: k.ganczewska@nowydworgdanski.pl
  3. Młodszy referent ds. księgowości – Renata Matusak  - pok. nr 32, tel. wew. 159, email: r.matusak@nowydworgdanski.pl,

Zakres działania Wydziału Obsługi Jednostek

Wydział wykonuje zadania polegające na wspólnej obsłudze finansowo-księgowej jednostek dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowodworski.

Jednostki obsługiwane przez Wydział Obsługi Jednostek:

  1. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim
  2. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Nowym Dworze Gdańskim
  3. Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim
  4. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim
  5. Zespół Szkół w Nowym Dworze Gdańskim
  • opublikował: Krzysztof Firko
    data publikacji: 2006-09-15 08:04
  • zmodyfikował: Krzysztof Firko
    ostatnia modyfikacja: 2020-07-08 11:57

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 14509
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2020-07-08 11:57

Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim

ul. gen. Władysława Sikorskiego 23
82-100 Nowy Dwór Gdański

Dane kontaktowe

Tel.: +48 55 247 36 71
Fax: +48 55 247 36 70

e-mail: starostwo@nowydworgdanski.pl

Godziny urzędowania

Poniedziałek:    730 - 1530
Wtorek:   730 - 1530
Środa:   730 - 1630
Czwartek:   730 - 1530
Piątek:   730 - 1430

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1861659
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2020-07-10 14:35

Stopka strony